Beberapa poto kopdiar…

16Mar08

Sebenere foto-foto kopdar maunya aku upload malemnya setelah pulang dari kopdar. E… lakok dilalah, aku cuman bawa kabel datane tok. Ndilalah maneh, batune entek. Dadine lowbet. Bacut gak iso nransper. Yagh…. udah dicoba, dan baru poto-poto ini yang bisa aku post buat temen-temen.

Yos…. silahkan dilihat sendiri, jangan lupa kasih komen yak…
Yang belum ikut kopdar, bsk selanjutnya pada ikut yoooo
biar tambiah rame…

Kurocama

10 Responses to “Beberapa poto kopdiar…”

  1. kopdar, dijalan mana itu mas?

  2. Thank you, You can visit http://nghecon13.googlepages.com“>
    “The top blogs of the day” report

  3. suwi ra mampir, wis kopdar barang ternyata he..he.. sori ra sempet krungu..

  4. kur :
    lah, kapan foto2 ‘pada g nyadar’ itu diambil?
    heh, jangan lupa foto penganiayaan dirimu ya… 😀

  5. Mas…aku njaluk logo blogos-e yo…Jane omahku wonogiri…ning ra po po to?Matur nuwun yo…hehehe..

  6. walah kratif banget pemerintah Solo… semoga di tiru ma daerah laen

  7. aku bisanya kopdar online..http://abudira.wordpress.com/

  8. Waduh, telat infonya.

    .::he509x™::.

  9. halah….aku wae lagi melu-melu blog bulan juli iki….salam kenal wae yo konco2 kabeh…aku cah Fajar Indah…mlebu sithik dink, neng Gaturan maksudku…hehehehehe


  1. 1 Metamorfosa

Tinggalkan Balasan

